Raft.cz

Tisk z adresy http://www.kanusport.at/Clanek-Zapis-pracovni-skupiny-NP-a-vyjadreni.aspx?ID_clanku=870 edit=2
Půjčování lodí na řece Nysa Klodska

Horní Vltava na max. 14 dnů v roce

Diskuse nad článkem
Re: Asi se budeme muset zamys, Jirka, 21.03.2008 08:18:50
Takový ptáky já zažil i střízlivý :-))

Den Beitrag beantworten

Re: Asi se budeme muset zamys, Střelec, 20.03.2008 10:45:31
Jsme kousek vedle. Já nechtěně zažil výpravu, kde se pár zhulenejch jedinců pokusilo (k mé nemalé lítosti marně) získat Darwinovu cenu šipkou z lodě do hloubky 20 cm a ještě na kámen. Po načnutí první lebeně následovalo rychlý polní šití, flaška tvrdýho a dalších pár jointů... Stálo mě to tenkrát naštěstí jen obsah lékárničky a byla to nezapomenutelná zkušenost, že takhle opravdu nelze.

Den Beitrag beantworten

Re: Asi se budeme muset zamys, Jirka, 20.03.2008 08:25:03
Někdo si dá pivo, jiný joina :-)). Ty kluci, co si daj jointa, zase většinou jezděj na kajacích a výborně - spíš jim závidím. Holt to nejsou vodní turisti, dělaj na vodě jiný věci, protože to dnešní vybavení umožňuje. Na slalomový křapce si figuru neudělal a neudělal :-)). Ale většina lidí už dneska taky nejezdí na vadnr s usárnou, ale na trek po horách a nepláčeme nad tím. Party pivních blbců jsou všude, s tím nic nenaděláš. A byly vždycky, to není sepcifika dneška. Jen je teď na vodě víc lidí tak to je víc vidět. Takže já to tak dramaticky nevidím a na vodu už jezdím dobrejch padesát let. Holt se na VLtavě vyhneš třem kempům, který jsou proslavený, ale zase je tam spousta dalších, novejch a relativně klidnejch. To neznamená, že budu volat po zákazech.

Den Beitrag beantworten

Re: Asi se budeme muset zamys, Střelec, 20.03.2008 06:10:20
Jo, jsou. Hlavně ty, kam nemůžou auta a autobusy a do hospody je daleko. Nejmenovat! Jinak si nejhorší verbež vynutí přístup i tam.

Den Beitrag beantworten

Re: Asi se budeme muset zamys, , 19.03.2008 17:36:54
Zamyslet - ANO,omezit - ANO ale rozumně,zakázat nebo znemožnit splouvání na území NP Šumava bez udání důvodu v letních měsících - NE !
( Nikdo zatím nepředložil pádný důvod - perlorodka je jen záminka ).
Pro Střelce - naštěstí jsou ještě pořád tábořiště , kde se to, co popisuješ ještě moc neděje!:-)

Den Beitrag beantworten

Re: Asi se budeme muset zamys, Střelec, 19.03.2008 13:01:21
Jo - mrtvola tam byla. Bordel kempaři neřeší, neb a)nemají pravomoci; b) se chtějí dožít rána. Policajti se zásahům z nejrůznějších důvodů vyhejbaj. Co taky zmůže dvoučlenná hlídka proti dvacetičlenné tlupě agresivních opilců? Navíc jedna hlídka na půl okresu? Je podstatně méně riskantní sbírat po březích ty, co se chtěj vyspat v klidu a bez toho, že jim někdo šlápne na hlavu, nablije do spacáku, nebo jen tak pro povyražení způsobí vážnej úraz.
Část populace se dneska na vodu jezdí sežrat a zhulit a se zlou se potáže ten, kdo má jiný názor, nebo se nedejbože chce v kempu jenom vyspat.

Den Beitrag beantworten

Re: Asi se budeme muset zamys, Klasik, 19.03.2008 12:10:19
No já tě nevím, jestli na tom náhodou něco není. Pokud se kempu nevyspím, je tam takový bordel, že tam nemohu skoro vzít děti a v extrému u ohně ráno zůstává mrtvola jejíž "kamarádí" nasedli za ranního kuropění a odjeli ... něco na tom smrdí.

Myslím, že Petr nenapsal nic moc jiného než mnoho dalších a ty to obracíš do extrému stejně jako já s tou mrtvolou (to se ale na Vltavě tuším loni opravdu stalo ...).

Mě to na Vltavě vadí a pro přitvrzení (třeba ze strany kempařů, kteří na to většinou kašlou) zvedám obě ruce.

Den Beitrag beantworten

Re: Asi se budeme muset zamys, Tohle fakt ne, 19.03.2008 10:16:50
Pod Vyšákem jde o industruializovanou krajinu, nikoli chráněnou krajinu. Vřele doufám, že tuhle tvou pitomost nezačne někdo brát vážně. Osobně mi to v podstatě až tak nevadí, protože Vltava je na mne přelidněná natolik, že tam už jezdím výhradně na jaře nebo na podzim, ale vadí mi, když jako vodáci začínáme projevovat takovou nevraživost a bigotnost vůči těm, které považujeme za málo zkušené lufťáky, že sami nahráváme všem možným zákazům. Shodneme se spolu ve výhradách k půjčovánám, tím způsobeným problémům s masovostí vodní turistiky, výhradách k řadě lidí, kteří po vodě dnes jezdí ... ale nedělej prosím z vodáctví sektu. Krajinu narušují daleko více jiné věci, než vodní turistika, z neslušných vodáků se časem často stávají slušní (no z některých :-))) a z některých slušných možná zase neslušní - promiň, ale takovou nevraživost, jakou projevuješ, nesnáším, takže tím posledním myslím tebe.
Ano, staré časy, kdy ti kdokoli v případě potřeby hodil bez řečí z lodi náhradní pádlo a tys mu ho někdy někde vrátil, jsou pryč. Ty nové jsou jiné, možná v něčem horší nebo alespoň složitější - ale pořád na řeky jezdí většina lidí, včetně těch na lodích z půjčoven, kteří jsou fajn. Jediné špatné, co se nám může stát, je, že si přestaneme vozit kamarádství, ale za to nemůže doba. Jen mi sami. A omlouvám se ze tohle moralizování :-)). Prostě mne Petr na....

Den Beitrag beantworten

Asi se budeme muset zamyslet, Petr, 18.03.2008 12:32:01
Vážení vodáci a především ti, co si na ně jen hrají. CHKO Šumava nejde vůbec o sjíždění řeky, ale o vyhnání rádoby vodáků z chráněné oblasti. Nicméně se tomu ani nedivím. Zamyslete se nad chováním některých pivních sjížděčů řeky. Možná za tato drsná opatření mohou právě oni. Ti kteří jedou na řeku kvůli přírodě a klidu to za ně odnášejí. Jen tak mimochodem, už je to omezení na 61 a to má Vltava jen při povodních. Mám obavu, nebo spíš v to doufám, že restrikce postihnou i Vltavu pod Vyšším Brodem, neboť pokud se tak nestane, tak bude z Vltavy v dohledné době jedno velké smetíště, nekonečná hospoda a v konečné fázi i místo, kterému se raději slušný vodák vyhne.

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Střelec, 18.03.2008 10:25:01
Obávám se, že výsledek diplomacie v tvém pojetí bude v lepším případě otisk zelené boty na pozadí, ne-li i na zádech a na hlavě. A že působím komicky? Aspoň se nedostanu před soud pro údajnou přípravu masový vraždy nebo protistátního povstání jako ten týpek, co si podle policajtů snažil objednat vraždu svýho šéfa.
Kdybys o jednání ráčil vodáckou veřejnost informovat dřív a přesněji než denní tisk, mohlo to od začátku celý vypadat jinak.

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, jirka, 18.03.2008 07:50:33
Ano, je to bohužel pravda. Jak jsem se osobně přesvědčil, většina zúčastněných za NPŠ o existenci těchto stránek neví.
Přesto se mi n e l í b í tvá některá slova! K vyjednávání patří i trocha diplomacie. Osočování a "silná" slova, přes všechnu snahu o nadhled maří jakoukoliv diskusi......a navíc někdy působí až komicky !

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Lada, 17.03.2008 23:29:12
Neni to taky tak dlouho co me chlapi z NP vyvezli z Renjstejna na Cenkarnu a dokonce i s lodi. Normalne jsme pokecali o vode a jestli nenechaj jezdit Kremelnou ( na coz se moc netvarili ). Myslim ze plno lidi z NP nema s vodakama na Sumave problem. Ale mozna jsou to jen pesaci a nesedi dost vysoko.

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Honza Pok., 17.03.2008 10:24:26
Na Šumavu už nejezdím. Bojím se, že mě na lesních cestičkách sejme teréňák, na lesních asfaltkách bez cyklistů catepillar a ten zdravý vzduch, co tam šel kdysi dýchat, také není už ono :-)))

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Klasik, 17.03.2008 10:14:29
Věřím, že to tam je hezké, ale vyklízet pozice na našich krásných vodách asi není řešení ani cíl.

Nakonec nenapsal jsem, že by prudili. Jen hlídali.

V sobotu to musela být i na Čenkárně paráda (makal jsem doma :( ) a v neděli to taky bylo dobré, jen trochu chladněji.

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Karel, 17.03.2008 08:29:31
No a co takhle padlovat na druhe strane kopce??? My jsme byli na sobotu (nekteri i na nedeli) na Rakouske strane (spis na strane Novohradek) a musim rict, ze je to tam moc prima. Pockejte az Fantomas dopise clanek. Nikdo tam neprudi a to co tam tece jsou skvosty.

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Klasik, 17.03.2008 08:15:59
Tak nás tam včera pěkně hlídali ... možná to zadání taky mají. Celou druhou jízdu kolem nás kroužili jako supy. Přijeli si už na soutok. Na kamenném mostě taky vykukovali.

Měli by fasovat lopatičky a při tom obhlížení soutoku alespoň vytáhnout ty zbytky ocelového lana, co se tam válejí :)

PS: Abych jim nekřivdil, třeba jsou taky vodní a závistivě okukovali, že by taky jeli. Jeden "vodní" mě loni vezl stopem nahoru pro auto a byl naprosto rozumný.

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Střelec, 14.03.2008 11:21:41
A kam uklidíš mrtvoly?
Přitom by šel provoz omezit i přírodně - pár stromů v řečišti nebo přes vodu na správných místech, ktomu doplnit nafukovací policajty a ochranáře a nějakou tu skrytou kameru s vysokým rozlišením, abychom věděli, komu máme poděkovat. Mimo rezervaci pak malý bagr a nehašený vápno na úklid těch, kterým poděkujeme.

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Kač, 14.03.2008 10:49:18
Tak tady bych viděla použití pro tvé zbraně, Střelče ;-)))
Nakonec to dopadne tak, že ukáznění vodáci budou pomáhat střežit Křemelnou, aby nám park nezakázal Vltavu... ;-)

Taky myslím, že rozumná domluva "zevnitř" je lepší než buzerace zhora. Ale průšvih fakt hrozí, já mám už teď podezření na konkrétní lidi, že se tam chystají :-( Jestli se mi dostanou včas do drápů, bude jim to náležitě "vysvětleno".

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Střelec, 14.03.2008 09:55:15
Má to háček - pakáž, kterou máme všichni na mysli, tyhle stránky buďto nečte, nebo jejich obsah směle ignoruje.

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, , 14.03.2008 09:28:23
Tento víkend má být počasí nic moc ,ale o Velikonocích to bude na Otavě asi hustý.( Chystá se tam poměrně dost lidí ).V tom množství je vysoká pravděpodobnost, že tam ochranáři odchytí partu íqáčů s raftem na Křemelné!:-(
A mám stejně jako ty obavu , že to bude sakra mediálně zneužito ( Nova, NP ŠUMAVA...atd. )
Prosím všechny "Vodáky", aby ostatní "Občany jedoucí na lodi" na případnou neukázněnost důrazně, ale slušně upozornili.
Jinak bude pltatit to staré známé "Jeden blbec to po.ere všem"

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Klasik, 14.03.2008 09:01:31
Nebuď pesimista, Vachťák má pravdu a nějakej dub si to přečte,vyrazí s tím, že je to stejně jedno a dá jim zbytečné trumfy do rukou. Taky mě ta Čenkárna minulý týden lákala a nejel jsem tam.

Den Beitrag beantworten

Hejtman je s námi!, Střelec, 14.03.2008 07:46:49
http://www.hydromagazin.cz/cla...

Den Beitrag beantworten

Re: !!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, hmm, 14.03.2008 07:42:46
Ty boje uz jsou stejne prohrane, takze je to vlastne jedno :-(.

To ovsem neznamena ze se tam pojedu projet.

Den Beitrag beantworten

!!! NEDRÁŽDĚTE NP !!!, Vachťák, 14.03.2008 07:25:00
Ahoj,
nejsem zastánce názorů NP, ale připomínám, že tento víkend začíná vodácká sezóna na Šumavě. Proto vyzývám VŠECHNY vodáky k naprosté ukázněnosti co se pravidel sjíždění řek v NP týče. Zejména NEJEZDĚTE NA ŽÁDNÝ NEPOVOLENÝ ÚSEK v NP. Jakmile vás tam ochránáři načapou bude to použito proti nám všem. A veškeré boje o Soumarák budou na dlouho ztraceny.

Den Beitrag beantworten

Re: Jen k te Plzni, Střelec, 13.03.2008 15:05:46
Podle jiné verze to bylo o zamítnutí nejvhodnější trasy, protože jistý papaláš na magistrátu nedostal očekávaný úplatek a navrch se pohádal s kýmsi zeleným. Díra skrz Valík a další zdržení je dílo zelených.

Den Beitrag beantworten

Re: už i Blesk, Střelec, 13.03.2008 15:00:14
Jeden z rezervačnickejch návrhů - organizované malé skupiny lodí s průvodcem - je vcelku výmluvnej. Zadarmo to nebude, průvodce bude muset bejt proškolenej - parkem, kým jiným, o účastnících bude rozhodovat kdo - park a zadarmo to zaručeně nebude. Nebo to bude páchat firma vybraná (jak?), případně přímo založená parkem.
Nehledě na to, že po takovéhle propagandě to tam pytláci - "perlokopové" obrátí vzhůru nohama a do srpna nebude co chránit.

Den Beitrag beantworten

Re: už i Blesk, Střelec, 13.03.2008 15:00:10
Jeden z rezervačnickejch návrhů - organizované malé skupiny lodí s průvodcem - je vcelku výmluvnej. Zadarmo to nebude, průvodce bude muset bejt proškolenej - parkem, kým jiným, o účastnících bude rozhodovat kdo - park a zadarmo to zaručeně nebude. Nebo to bude páchat firma vybraná (jak?), případně přímo založená parkem.
Nehledě na to, že po takovéhle propagandě to tam pytláci - "perlokopové" obrátí vzhůru nohama a do srpna nebude co chránit.

Den Beitrag beantworten

Jen k te Plzni, Honza, 13.03.2008 13:50:34
Jen male upresneni k obchvatu Plzne. To co tady Strelec pise neni az tak pravda. Ve skutecnosti bylo o severni trase rozhodnuto drive (Pithartova vlada) a souhlasili s ni i ekologisti. Ale pak radni Plzne nakoupili vyhodne pozemky a zaridili zmenu trasy. S tou novou pak uz ale ekologisti nesouhlasili a bojovali proti ni. Bohuzel vysledek sikovneho PR je, ze za zdrzeni muzou ekologisti. Ne radni.

Den Beitrag beantworten

Re: už i Blesk, Kač, 13.03.2008 13:49:59
Já vím, že i když máš paranoiu, tak to ještě neznamená, že po tobě opravdu nejdou ;-), ale kde bereš jistotu, že tady nejde o prostou ochranu nějakého biotopu ohroženého masovou turistikou, ale o nekalé pikle nějaké "zelené firmy"? Které? Koho?
Máš-li seriózní informace od zdroje (ne od Prazdroje ;-)) tak sem s nimi!

Den Beitrag beantworten

Jsem pro omezeni, Zbynek, 13.03.2008 13:40:42
Ty perlorodky tam fakt jsou a Mrtvy luh si zasluhuje ochranu. Raft tam nema co delat, jenom to valcuje: uz prekazeji i na Hameraku. Na horni Jizere narazis na bandu rozervanej rozjuchanejch tlustoprdu, pro ktery to je akce srovnatelna s navstevou Matejsky pouti. Vztah k rece a prirode? NULA. Zatim jim na raftu nerve z repraku hip hop, ale to se zmeni.

Pujcovny lodi jenom umoznujou lidem bez vztahu k rece, aby jim nebyla tahleta "zabava" odeprena.



Den Beitrag beantworten

Jsem pro omezeni, Zbynek, 13.03.2008 13:40:40
Ty perlorodky tam fakt jsou a Mrtvy luh si zasluhuje ochranu. Raft tam nema co delat, jenom to valcuje: uz prekazeji i na Hameraku. Na horni Jizere narazis na bandu rozervanej rozjuchanejch tlustoprdu, pro ktery to je akce srovnatelna s navstevou Matejsky pouti. Vztah k rece a prirode? NULA. Zatim jim na raftu nerve z repraku hip hop, ale to se zmeni.

Pujcovny lodi jenom umoznujou lidem bez vztahu k rece, aby jim nebyla tahleta "zabava" odeprena.



Den Beitrag beantworten

Re: už i Blesk, Střelec, 13.03.2008 12:57:35
Jseš na omylu. Tohle je od rezervačníků geniální tah. Na netu a v tisku rozjeli širokou kampaň, ve který krmí lidi omezením jako hotovou věcí i přesto, že je ještě v jednání. Začli Lidovkama, pak "Dnes" a zahnojujou veřejností navštěvovaný servry. Z vodáckejch se tím seriózně zabejvá jenom tenhle, ostatní to maj někde bokem. Veřejnost věří novinám a běžnýmu zpravodajství a z naší strany neexistuje žádná protikampaň, kde by se veřejnost dozvěděla, že jde o podraz, na kterým se ve finále napakuje nějaká zelená firma.

Den Beitrag beantworten

Re: Pramice, hobo, 13.03.2008 12:47:10
a to už si trochu děláš srandu z našich draze vyvolených a vyholených :-)
to beru. viz naše auto - a jiné silniční zákony a předpisy :-)

Den Beitrag beantworten

Re: už i Blesk, hobo, 13.03.2008 12:43:14
to je mně v paži, co píše nějakej bleskosvod, s tím tu neucpávej prostor. zase pro tolik lidí není blesk etalonem informační quality.

Den Beitrag beantworten

Re: Pramice, Střelec, 13.03.2008 12:24:14
Hnutí Duha? Kvůli podobným dobrákům musel každej obyvatel centra Plzně vydejchat tolik olovnatejch zplodin, že by z nich šla odlejt koule pro malý dělo. Bohužel zelené ministerstvo musí Jihočechy potrestat za Temelín a snima budeme mít smůlu i my.

Den Beitrag beantworten

Pramice, Kač, 13.03.2008 10:10:53
Mě zase odpověděli z Hnutí Duha. Dle mého očekávání - jejich zástupce je vodák "ze staré školy" a jeho názory se od těch tady publikovaných moc neliší (ovšem místním musí pít krev). Rozhodně žádný ekoterorista ;-)

Mimochodem, už se těším na zmatky, až se v novém návštěvním řádu objeví zákaz nafukovacích pramic a raftů... a na pevné pramice se zapomene ;-)))


Den Beitrag beantworten

už i Blesk, Střelec, 13.03.2008 07:48:55
Tak už to zaregistrovali i v Blesku:
http://www.blesk.cz/Clanek1944...

Den Beitrag beantworten

z akutalne.cz, Katie, 12.03.2008 16:17:30
http://aktualne.centrum.cz/dom...

Den Beitrag beantworten

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

Neuer Beitrag zum Lesestück

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Familienname:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.